kEnaNgaN-kEnAngaN akU

Assalamualaikum.. :p
aku rindu??rindu kat sapa??_hahaha..family?or my frends?_hahaha
aku rindu smua la..xsalah kan lau aku rindu diorang??tahun 2011 bakal berakhir..maka bakal menjelang jua tahun 2012..skejapnya masa b'lalu..aku pun dah abes spm..wah..lega nya..dah tamat dah zaman p'skolahan aku..hehehe..tp..aku rindu zaman pskolahan aku..aku rindu kan smua org yg menemani aku d zaman p'skolahan aku..hahaha..lot of memories oww..dah byk kwn2 yg aku knal tem skolah..best giler..bak kata boboiboy..terbaekkkk(y)..hahaha..apa ek kngan pahit aku tem skolah ar??hurrmm...ingat luk..jap..(bfikir sjenak)..hah..ingat dah..hehehe..tp jgn gelak k..ermm..tem aku pra skolah..kelas aku tu bukannya mngampai..kat bwh dy ada la sbuah tasik..hahaha..kira kelas aku tu terapung la..sbb..kat bwh n keliling dy air je..ada jmbtan kcil mhubungkan kelas aku ngn daratan..ada satu hari tu..ntah bagaimana n mcm mana..aku bole tjatuh k tasik tu ktika sdg mniti jmbatan tu..hahaha..nangis2 aku..mana x nangis..sluruh pakaian aku basah..hahaha..lgpun..aku masih budak2 lg tem tu..xstabah skg ni..hehehe..tu kngn pahit tem praskolah..tem skola rendah plak..rasanya xda kot..kalau ada pun skadar pgaduhan dgn rakan skelas n snior(yg plajar lbh tua dr aku la..)hahaha..ganas gak kan..tp stat darjah 5..xda dah gaduh2 ni..hahaha..taubat dah..hehe..skolah mnengah..stat blik gaduh..hahaha..tp bukan aku yg cari pasal..hehehe..budak baik aku ni taw..tp xpenah lah gaduh smpai bgolek2 sana sini ngn kawan2 aku..skadar buang muka je..haha..tp aku tetap rindu ngn kwn2 aku..hehe..tu je la kot kngn pahit aku..hahaha..tp lau kngn manis bersama kwn2 aku..fuh..byk sgt3..hehehe..xdapek den nak xplain..haha..tp mmg terbaekkk la zaman skolah..d tmbh lg dgn cikgu2 aku lg sporting giler..rindu kat cikgu2 aku jua..hehehe..:')

p/s; so hargai n nikmati la zaman pskolah kta..hahaha

No comments:

Post a Comment