2012 GEMPAK~ !!

assalamualaikum..fuhhhh..kejap ja b'habuk blog aku ni..lama dah x update kan..tu la pasal..last aku update ni benda..bulan 2 tahun ni gak..so nak dekat sbulan lebh gak la..dah dkt 4 bulan b'kecimpung dlm tahun 2012 ni..so nak ceta se-dikit dua-banyak sal 2012 ni..~Alhamdulillah..stakat ni..tahun 2012 ni mmg gempak bg aku..rutin aku tahun ni jadi surirumah smbil tunggu sambung nak belajar..haha..n kalau ada masa..aku g main futsal ngn geng2 aku..haha..pastu masa nak kuar result spm tu..aku stop kejap men futsal..duk umah jak..hahaha..dah seram sejuk jadi nya masa tunggu result tu..tu bru tunggu result..masa ambik result tu lg la rasa mcm nak t'putus ja jantung ni sbb berdegup dgn hebat nya..haha..tp bila dah dpt..ALHAMDULILLAH..result aku sperti yg aku harapkan..walaupun x gempak mcm org lain..tetap b'syukur sbb tu dah kira d luar kmampuan aku tuk dpt result mcm tu..hehe..pastu bru bole rsa lega dah..tp kejap ja aku rasa klegaan tu..dtg lg satu masalah..masalah nak smbung stdy..x tahu nak smbung mna..family aku sungguh2 nak aku masuk mktab..at first aku mmg berat hati..tp skg aku dah redha dah.. haha..hrp2 dpt la aku masuk mktab..hehe..then..baru2 ni..senarai nama plkn kumpulan ke2 pun dah keluar..napa aku ada tersenarai..haha..aku kena plkn kat n.9..haha..best la jauh kan..haha..tp nebes gak sbb aku org sabah..mna tau apa2..haha..klah..out..tu jak mau ceta..so kira gempak la gak kan tahun ni..harap2 bterusan kegempakan tahun 2012 ni..aminnn~

No comments:

Post a Comment